کد خبر 5779
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در کنار ورق‌ها در بورس امروز

عرضه ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در کنار ورق‌ها در بورس امروز

امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۹۲ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل بش از ۴ برابر افزایش حجم داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۹۲ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل بش از ۴ برابر افزایش حجم داشته است.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار ۸۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۵  هزار و ۸۴۹ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. نرخ این محصول فقط ۰/۸ کاهش نرخ نسبت به هفته قبل دارد.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۰ هزار و ۹۲۸ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۲۷ مهر ۱۴۰۲ عرضه شده است. 

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان نرخ پایه نسبت به هفته قبل ۱۱/۱ درصد افزایش حجم داشته اما تغییر قیمتی ندارد.

ورق گالوانیزه G هم با ۷ هزار ۴۵۰ تن حجم عرضه و ۳۹ هزار و ۸۱۴ تومان میانگین نرخ پایه، کاهش قیمت ۶/۷ درصدی نسبت به هفته قبل دارد و ۵۱/۷ درصد نیز کاهش حجم داشته است.

در نهایت امروز برخلاف روال هر هفته شرکت توسعه آهن وفولاد گل گهر عرضه ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۶۲۳ تومان را برای تاریخ تحویل اول مرداد در میان محصولات عرضه شده دارد.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

عرضه ۸۰ هزار تن آهن اسفنجی در کنار ورق‌ها در بورس امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =