کد خبر 5789
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

دستور اکید دادگستری به شرکت آب منطقه ای؛

آب مورد نیاز شرکت احیای فولاد بافت باید تامین شود

آب مورد نیاز شرکت احیای فولاد بافت باید تامین شود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: شرکت آب منطقه ای استان، براساس قرارداد موجود باید نسبت به تامین آب موردنیاز شرکت احیای فولاد بافت اقدام کند.

به گزارش آهن نیوز؛ در نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، مشکلات شرکت احیای فولاد بافت در حوزه تامین آب و موضوعات مربوط به شرکت آلومینیوم هزار مورد بررسی قرار گرفت.

 حجت الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: شرکت آب منطقه ای استان، براساس قرارداد موجود باید نسبت به تامین آب موردنیاز شرکت احیای فولاد بافت اقدام کند و در ادامه مسیر طی سال های آینده، گام به گام سیاست های کشور باید به سمتی حرکت کند که صنایع به سوی خود کفایی در تامین آب و برق مورد نیاز خود حرکت کنند.

او ضمن تاکید بر این مطلب که همواره تاکید داریم که تامین آب شرب در اولویت است، بیان داشت: در حوزه کشاورزی و صنعت نیز باید پیش بینی های لازم به منظور تامین آب صورت گیرد.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: صنعت باید به سمتی حرکت کند که از آب های سطحی و زیرزمینی بی نیاز شود و در حوزه تامین برق نیز با استفاده از انرژی خورشیدی به خودکفایی دست یابد.

او تاکید کرد: دغدغه تامین آب در استان کرمان جدی است و این کمبود آب شرب در تابستان امسال در تمامی نقاط استان مشخص بود که با تدوین راهکارهای جدید در حوزه کشاورزی و صنعت می توان از این بحران نیز عبور کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه در اجرای قوانین و مقررات از سازمان ها حمایت می کنیم، تاکید کرد: در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به دنبال راهکارهای غیرقانونی نیستیم و تمامی سازمان ها ملزم به اجرای قانون هستند.

در ادامه این نشست موضوع آلومینیوم هزار نیز مورد بررسی قرار گرفت و رییس کل دادگستری استان کرمان در این رابطه نیز گفت: اخیرا در دادگستری استان اداره تصفیه و امور ورشکستگی راه اندازی شده است و بر این اساس تمامی پرونده های مربوطه از جمله این پرونده از سطح استان جمع آوری و در این اداره مدیریت می شود.

او افزود: ادامه و گسترش فعالیت این واحد تولیدی، نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشیم و نباید به بهانه مزایده این واحدها را در اختیار افرادی قرار دهیم که کارخانه را تعطیل کرده و ماشین آلات آن را بفروشند؛ بلکه این واحدها باید به نحوی مدیریت شوند که ضمن پرداخت بدهی های آن، اشتغال این واحد نیز حفظ شود.

او تاکید کرد: پرونده مربوط به آلومینیوم هزار باید به اداره تصفیه و امور ورشکستگی استان منتقل شود و به عنوان پرونده دارای اولویت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 5789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =