کد خبر 581
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

رضایت بهمن‌موتور از کیفیت محصولات فولاد مبارکه

رضایت بهمن‌موتور از کیفیت محصولات فولاد مبارکه

مدیرعامل گروه بهمن گفت: بهمن‌موتور بخشی از ورق‌های فولادی خود را از گروه فولاد مبارکه تأمین می‌کند و از کیفیت محصولات این شرکت راضی است.

به گزارش آهن‌نیوز، بیوک علیرمرادلو مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد: با تلاش‌هایی که در گروه بهمن انجام داده‌ایم در حال حاضر گلوگاهی را برای تولید خودرو نداریم چون توانایی تأمین قطعات متنوعی که برای تولید خودروها مورد نیاز است در گروه بهمن ایجاد شده است، علاوه بر این با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های سهام‌دار گروه بهمن از قطعه‌سازان هستند می‌توانیم نیازهایمان را در زمینه تأمین قطعات به صورت کامل پوشش دهیم.

وی تأکید کرد: گروه بهمن در تلاش است تا با جامعه علمی و دانشگاه‌ها ارتباطات خوبی را برقرار کند که این کار تا حد زیادی انجام شده و در عرصه‌های مختلف نظیر طراحی، تولید و آزمایش محصولات از این جامعه بزرگ استفاده می‌کند.

مدیرعامل گروه بهمن در مورد کیفیت ورق‌های فولادی تولید شده در کشور اضافه کرد: ورق‌های فولادی بدنه یا فیس خودروهای گروه بهمن غالباً از خارج کشور خریداری می‌شوند.

وی افزود: ورق‌های داخلی را نیز از گروه فولاد مبارکه تأمین می‌کنیم و از کیفیت ورق‌های فولادی تولید شده در این شرکت راضی هستیم.

علیرمرادلو در پایان تاکید کرد: به طوری کلی سیاست ما بر این است که فلزات مورد نیاز برای قطعات را از داخل تأمین کشور ‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =