کد خبر 5849
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

۲۹۳ میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شد

۲۹۳ میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شد

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در چهار ماه نخست سال جاری ۲۹۳ میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ حامد حسن نژاد اظهار کرد: در این مدت ۹ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در استان صادر شده است.

وی افزود: این تعداد پروانه بهره‌برداری برای مواد معدنی سنگ آهن، گرانیت، خاک صنعتی، سیلیس،سرب و روی، زغالسنگ و آهگ صادر شده و زمینه اشتغال ۱۵۱ نفر هم فراهم شده است.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین ۱۲ فقره گواهی کشف و ۳۶ فقره پروانه اکتشاف معدنی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۹۳ میلیارد تومان در استان صادر شده است گفت: با صدور این تعداد پروانه برای ۱۷۳ نفر در خراسان جنوبی شغل ایجاد شد.

حسن‌نژاد افزود: همچنین از ابتدای سال جاری ۷۰ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سه هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال هزار و ۳۱۷ نفر در استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در سال جاری در بخش صنعت و معدن استان ۲۹۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و زمینه اشتغال ۲۲۴ نفر رقم خورده است.

انتهای پیام/

کد خبر 5849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =