کد خبر 5866
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان!/برخی شب‌ها خواب راحت ندارم

کنایه دوباره مدیرعامل پرسپولیس به سپاهان!/برخی شب‌ها خواب راحت ندارم

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همیشه با کلیدواژه «تیم صنعتی» رقبا را خطاب قرار داده و تلاش کرده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.

به گزارش آهن نیوز؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین صحبتی که انجام داده، در این خصوص گفته است: خوشبختانه در حال حاضر شرایطی فراهم شده که تقریبا مطالبات ما با بدهی ها برابر است. توجه داشته باشید وقتی ماشین تیمی که سه جام را برده توسط طلبکار توقیف می‌شود، من مسئول، چه باید بکنم؟ آیا می‌توانم دست روی دست بگذارم و تماشاگر باشم یا باید تلاش کنم و مشکلات را  مرتفع سازم.

وی افزود: هنوز بدهی سال های گذشته باشگاه را می پردازم چرا که مسئولیت پذیرفته ام و باید تعهدات باشگاه را ادا کنم. ما باشگاه صنعتی نیستیم که مشکل مالی نداشته باشیم وقتی مشکل مالی داریم چاره ای نیست جز اینکه در مقام  مسئولیت پذیری به خاطر تعهدی که داریم شب و روز تلاش کنیم. باور کنید برخی شب ها خواب راحت ندارم چون اداره باشگاهی مانند پرسپولیس کار ساده نیست.

درویش در مورد مسائل فرهنگی پرسپولیس اظهار داشت: ما هم دوست داریم و معتقدیم باید مسائل فرهنگی مورد توجه باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باشد اما مشکلات اجازه نمی‌دهد به این مسائل بپردازیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: در واقع حاشیه ها بر ما حاکم هستند لذا باید مدام تلاش کنیم تا این حواشی به حداقل برسد. در هرحال ایده ها و نقطه نظرات اعضای محترم کارگروه قابل تعمق بود و اگر فرصتی فراهم شود حاضرم باردیگر و از نزدیک با شما بزرگواران به رایرنی و گفت و گو بپردازم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر 5866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =