کد خبر 5880
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۸۳۷ هزار و ۳۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت، کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۸۳۷ هزار و ۳۰۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت، کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۱۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته تغییر حجمی ۴۷/۶ درصدی داشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۴۴۱ تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل کاهش ۵/۵ درصدی دارد.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۱۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده است. گفتنی است این دهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

اما محصولات دیگر موجود در لیست عرضه امروز مربوط به محصولات سنگ آهنی است بدین ترتیب که ۱۳۶ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره و ۶۹۰ هزار تن نیز گندله  که به جز سه مورد مابقی تسویه نقدی دارند. 

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت

انتهای خبر/ف

کد خبر 5880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =