کد خبر 5902
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

۲۱ قهرمان و مربی کشتی خوزستان در شرکت ملی فولاد استخدام شدند

۲۱ قهرمان و مربی کشتی خوزستان در شرکت ملی فولاد استخدام شدند

با حمایت شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ضمن تشکیل تیم کشتی فرنگی این شرکت، برای نخستین بار، ۲۱ نفر از قهرمانان کشتی استان به استخدام این شرکت درآمدند.

به گزارش آهن نیوز؛ امین میزازاده، سعید کریمی زاده، پویا دادمرز، سعید اسمعیلی، علیرضا مهمدی، امیرقاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، رسول گرمسیری، سید دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن نژاد، علیرضا عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن نژاد، علی احمدی وفا، پارسا نظری و حامد عبدولی هم به عضویت تیم ملی کشتی گروه ملی ایران درآمدند و هم در این شرکت به استخدام درآمدند.

مهرزاد اسفندیاری، سعید عبدولی و میر حسین قیطاسی نیز به عنوان اعضاء کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گروه ملی معرفی و در این شرکت مشغول به کار شدند.

در این مراسم سعید عبدولی و مهرزاد اسفندیاری به نمایندگی از کادر فنی و امین میزازاده و دادمرز به نمایندگی از کشتی گیران قرارداد همکاری خود را به صورت نمادین با شرکت گروه ملی فولادایران امضاء شد.

در این مراسم علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رمضان جمالپور رییس هیئت کشتی استان و سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

استخدام این کشتی گیران در راستای مصوبه شورای ورزش استان خوزستان صورت گرفت.

استان خوزستان، قطب کشتی فرنگی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 5902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =