کد خبر 5928
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

واحد گندله سازی بیجار ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

واحد گندله سازی بیجار ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پروژه ایجاد واحد گندله سازی در شهرستان بیجار هم اکنون دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش آهن نیوز؛ بختیار خلیقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید رئیس دیوان محاسبات کردستان و و جمعی از مسئولان شهرستان بیجار از واحدهای شاخص و صنایع معدنی این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر واحد گندله سازی صبا امید غرب خاورمیانه بیجار، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اتمام عملیات احداث این واحد تولیدی، زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

وی افزود: عمده مشکل در مسیر اجرای این پروژه، بحث پوشش مخابراتی آن است که مساعدت برای رفع این مشکل در حال انجام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: روند کاری معدن و کارخانه تولید کنستانتره مشکلی نداشته و هر ۲ واحد معدنی فعال هستند.

خلیقی ادامه داد: این واحدهای معدنی تنها مشکل تخصیص عرصه جدید برای توسعه سینه کار و انجام فعالیت معدنی را داشتند که در بازدید مشترک به همراه کارشناسان منابع طبیعی استان، رفع این مشکل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، این مسئولان استانی و شهرستانی از معدن سنگ آهن سراب و کارخانه تولید کنستانتره هم بازدید کردند و مشکل اصلی این واحدها در حال حاضر تامین برق در فصل تابستان است که در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 5928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =