کد خبر 5935
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

نرخ دلار در بازار دیروز با افت حدود ۳۰۰ تومانی در همان کانال ۴۸ هزار تومان خرید و فروش شد، در این میان آرامش نسبی که بر بازار ارز و به ویژه دلار حاکم شده، باعث شده بازاریان مجبور به ادامه روند کاهشی قیمت محصولات خود شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار در بازار دیروز با افت حدود ۳۰۰ تومانی در همان کانال ۴۸ هزار تومان خرید و فروش شد، در این میان آرامش نسبی که بر بازار ارز و به ویژه دلار حاکم شده، به فولاد هم سرایت کرده طوریکه مبادی فروش آهن چاره‌ای ندارند جز این‌که به روند کاهشی قیمت محصولات خود ادامه دهند.

به هر حال دیروز در بازار آهن‌آلات نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت. طوری که در بخش محصولات ذوبی، میلگرد در کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش و تیرآهن کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش داشت.


️نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن با  ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش برای قوطی و پروفیل (ورق اهواز) به صورت بارگیری از اصفهان برای ضخامت ۲ به قیمت ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان و ضخامت ۲.۵ با نرخ ۳۲ هزار تومان اعلام شد. همچنین نرخ پروفیل زد بدون تغییر قیمت با نرخ ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش مواد اولیه هم ️نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی تغییر قیمتی نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف
 

کد خبر 5935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =