کد خبر 5942
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

بازار نه چندان گرم ورق‌ها در معاملات امروز

بازار نه چندان گرم ورق‌ها در معاملات امروز

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا ۳/۷ درصد از محصولات معادل ۴ هزار ۴۰۰ تن حذف و حجمی به میزان ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت که فقط ۱۰۵ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا در بازار موجود بود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سوم تیر ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده فقط ۳/۷ درصد از محصولات معادل ۴ هزار ۴۰۰ تن حذف شده و حجمی به میزان ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت که استقبال از آن پایین تر مقدار معامله شده بوده و فقط ۱۰۵ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا در بازار موجود بود. 

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار دو هزار تن با نرخ پایه ۴۵ هزار و ۸۴۹ تومان به ازای هر کیلو، به طور کامل معامله شد و تغییر قیمت و حجمی نداشت اما استقبال گرمی نیز از آن نشده و فقط ۶۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

ورق سرد B با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۳۰ هزار و ۴۶۵ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۲ با میزان تقاضای ۳ هزار تنی کاملا فروش رفت. 

ورق قلع اندود هم با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان بدون تغییر حجم و قیمت نسبت اطلاعیه به فروش رفته و با ۳۰۰ تن تقاضا مواجه شد. این محصول امروز توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۳ آبان به صورت نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G اما باریز ۵۲/۳ درصد از حجم عرضه شده و افزایش ۴ درصدی نرخ پایه به مقدار ۴ هزار تن حجم عرضه و ۴۱ هزار و ۲۲ تومان میانگین نرخ پایه با استقبال هزار و ۷۵۰ تنی به فروش رفت.

در نهایت امروز هم مشابه هفته قبل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر عرضه ۱۰۰ هزار تن آهن اسفنجی با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۵۲۳ تومان را برای تاریخ تحویل هشتم مرداد در میان محصولات با نوع تسویه اعتباری عرضه کرد که با تقاضای ۱۰۰ هزار تنی به طور کامل مورد معامله قرار گرفت.

تصاویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل و نتایج معاملات را نشان می‌دهد.

عرضه اعتباری آهن اسفنجی در بورس کالای امروز

بازار نه چندان گرم ورق‌ها در معاملات امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =