کد خبر 5982
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

بازی دوستانه فولاد و آلومینیوم بدون گل پایان یافت

بازی دوستانه فولاد و آلومینیوم بدون گل پایان یافت

فولاد و آلومینیوم در یک بازی پر موقعیت دوستانه به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سومین و آخرین مسابقه تدارکاتی خود در اردوی تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی هما مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت که این بازی در سه وقت ۳۵دقیقه‌ای برگزار شد.

شاگردان سید مجتبی حسینی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵ صاحب فرصت شدند که ارسال چیپ مرتضی تبریزی از سمت راست و ضربه سر مهدی لیموچی را شاهین توکلی، مدافع فولاد از روی خط دروازه این تیم برگشت داد و مانع از گلزنی آلومینیوم شد.

در دقیقه ۹ هم آلومینیوم درآستانه گلزنی قرار گرفت که این بار پاس تبریزی و شوت لیموچی دراختیار کریستوفر کنت قرار گرفت و در ادامه نیز نمایش هجومی آلومینیوم منجر به گل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان پیدا کند.

در وقت دوم هر دو تیم موقعیت‌هایی به وجود آوردند که در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و البته درخشش کریستوفر کنت مانع از گلزنی آلومینیوم شد. در این وقت از بازی فولاد هم دو موقعیت بسیار عالی داشت که احمد گوهری مانع گلزنی حریف شد.

در وقت سوم که تمام نفرات آلومینیوم تغییر کردند، شاگردان مجتبی حسینی فرصت‌های زیادی به وجود آوردند که یکبار ضربه سر سجاد آقایی به تیرک افقی دروازه فولاد اصابت کرد و در ادامه شهاب گردان ضربه اسماعیل شریفات را در موقعیت تک به تک گرفت تا این مسابقه با تساوی بدون گل تمام شود. فولاد نیز در وقت سوم یک موقعیت بسیار خوب داشت که گلر آلومینیون توپ را از زیر طاق دروازه درآورد.

این بازی پرهیجان و پرموقعیت در نهایت بدون به ثمر رسیدن گل پایان یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 5982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =