کد خبر 6012
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات امروز

آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۲۲ هزار تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۲۲ هزار تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته افزایش حجمی ۹۰/۹ درصدی داشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۲۵۷ تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل کاهش ۱/۴ درصدی دارد.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۲۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده است. گفتنی است این یازدهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

همچنین امروز هزار تن ورق سرد خودرو با قیمت پایه ۳۱۲ هزار و ۲۲۹ تومان توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۸ آبان و به صورت نقدی برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است در عرضه‌های دیروز نیز این محصول با همین حجم و اما با 760 تومان قیمت پایین تر بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =