کد خبر 6022
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

تقاضای سربه سر با محصولات عرضه شده در بورس کالا

تقاضای سربه سر با محصولات عرضه شده در بورس کالا

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی با حذف محصول آهن اسفنجی بریکت یکی از شرکت‌های عرضه کننده که در کل ۴/۵ درصد افت داشت، ۲۱ هزار تن محصول با میزان تقاضای ۲۲ هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار بود ۲۲ هزار تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل آهن اسفنجی بریکت و ورق سرد خودرو در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد اما در پایان معاملات با حذف محصول آهن اسفنجی بریکت یکی از شرکت‌های عرضه کننده که در کل ۴/۵ درصد افت داشت، ۲۱ هزار تن محصول با میزان تقاضای ۲۲ هزار تن مورد معامله قرار گرفت.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۲۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده بود که در انتها با حذف کامل محصول عرضه شده توسط شرکت ارس پولاد یاران فقط ۲۰ هزار تن محصول صبا فولاد با میزان تقاضای ۲۱ هزار تنی و نرخ پایه ۱۲ هزار و ۲۸۴ تومان که نسبت به میانگین نرخ پایه ۰/۲ افزایش داشت، معامله شد. گفتنی است این یازدهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

همچنین امروز هزار تن ورق سرد خودرو با قیمت پایه ۳۱۲ هزار و ۲۲۹ تومان توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۸ آبان و به صورت نقدی برنامه‌ریزی شده بود که به طور کامل با میزان تقاضای هزار تنی به فروش رفت. گفتنی است در عرضه‌های دیروز نیز این محصول با همین حجم اما با ۷۶۰ تومان قیمت پایین تر از قیمت امروز بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت.

تصویر زیر جزئیات معاملات این محصولات را نشان می‌دهد.

تقاضای سربه سر با محصولات عرضه شده در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =