کد خبر 6038
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن‌آلات پس از شوک نوسانی اخر هفته قبل، آرامش و ثبات به بازار برگشته و بازاریان همچنان در انتظار تقاضا هستند، این در حالی بود که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار با نرخ حدود ۴۸ هزار و ۹۹۵ تومان معامله شد. دیروز در بازار آهن‌آلات پس از شوک نوسانی اخر هفته قبل، آرامش و ثبات به بازار برگشته و بازاریان همچنان در انتظار تقاضا هستند، این در حالی بود که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در عین حال در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۱۰۰ الی ۶۰۰ تومان کاهش داشت. میلگرد میانه که روزهای قبل تا کانال ۲۰ هزار تومان هم رسیده بود، دیروز را بدون تغییر و با نرخ مقطوع ۲۱ هزار و ۷۶۰ تومان در اکثر سایزها به پایان رساند. 

نرخ انواع قوطی پروفیل و نرخ پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.  این محصول کماکان با نرخ ثابت ۳۲ هزار تومان در هر کیلوگرم معامله شد و به نظر می‌رسد که رکود آن، فعلا ادامه‌دار باشد. 

در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۱۰۰ الی ۶۵۰ تومان کاهش همراه بود طوری که نرخ آهن اسفنجی قائنات با ۱۵۰ تومان کاهش به قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان ارائه شد.

در این میان نرخ پیشنهادی اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی هم تغییر قیمتی نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =