کد خبر 6048
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

شمش مشتریان را به بازار آورد/ تقاضای بیش از دو برابری شمش

شمش مشتریان را به بازار آورد/ تقاضای بیش از دو برابری شمش

از میان محصولات زنجیره فولاد با حذف کامل تختال C و تعدادی از محصولات دیگر، در مجموع ۳۵/۷ درصد عرضه‌ها ریزش کرده و ۱۶۳ هزار و ۳۹۰ محصول با میزان تقاضای ۳۸۲ هزار و ۴۵۵ تن معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز نهم مرداد ۱۴۰۲، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا از میان ۲۵۴ هزار و ۳۱۰ تن محصولات زنجیره فولاد با حذف کامل تختال C و تعدادی از محصولات دیگر، در مجموع ۳۵/۷ درصد عرضه‌ها ریزش کرده و ۱۶۳ هزار و ۳۹۰ محصول شامل ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم بر روی تابلوی معاملات خرید و فروش شد که برای این مقدار معامله شده تقاضای ۳۸۲ هزار و ۴۵۵ تن وجود داشت.

در میان معاملات امروز با حذف ۷۹ درصد ورق گالوانیزه G عرضه شده، حجمی به مقدار هزار و ۵ تن با نرخ پایه ۴۰ هزار و ۸۱۲ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز به فروش رفت که تقاضای معادل مقدار معامله شده یعنی هزار و ۵۰ تن برای آن وجود داشت.

ورق سرد موجود در لیست عرضه امروز هم با ۳ هزار تن معامله با همان نرخ پایه به مبلغ ۳۰ هزار و ۴۷۸ تومان به فروش رفت که برای آن تقاضای چندانی نیز وجود نداشت.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز هم که نیم درصد افزایش نرخ نسبت به هفته قبل داشت و با ریزش ۱۴/۴ درصد حجم عرضه شده به مقدار ۱۵۹ هزار و ۳۴۰ تن و نرخ پایه ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش شد که تقاضای خوبی نیز برای آن به مقدار ۳۸۰ هزار و ۲۰۵ تن وجود داشت، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۲۹۷ تومان است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همره نوسان قیمت و حجم عرضه نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

تثبیت نرخ شمش فولاد در کانال ۱۸ تومانی

شمش مشتریان را به بازار آورد/ تقاضای بیش از دو برابری شمش

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =