کد خبر 6061
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش هزار تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

کاهش هزار تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

امروز در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۳۳ هزار و ۱۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۷۱/۶ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۳۳ هزار و ۱۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود و همچنین آهن اسفنجی عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۷۱/۶ درصدی داشته است.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار هزار و ۵۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است و تغییر قیمت محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد. نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. 

ورق سرد B با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۳۰ هزار و ۴۶۵ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۲ عرضه شده است. 

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان تغییر حجم و قیمت نسبت به هفته قبل نداشته و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۱۰ آبان به صورت نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۵ هزار ۱۰۰ تن حجم عرضه و ۳۸ هزار و ۵۹۱ تومان میانگین نرخ پایه، کاهش قیمت ۲ درصدی نسبت به هفته قبل دارد و ۷۹/۷ درصد نیز افزایش حجم داشته است. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۴۲ هزار و ۲۲۴ تومان است.

در نهایت امروز مشابه هفته قبل شرکت فولاد غدیر نی ریز عرضه ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی با نرخ پایه ۱۱ هزار و ۴۷۲ تومان را برای تاریخ تحویل ۱۵ مرداد در میان محصولات عرضه شده با نوع تسویه ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقدی دارد. نرخ عرضه این محصول نسبت به هفته قبل کاهش ۸/۳ درصدی و حجم عرضه نیز ۹۰ درصد افت را نشان می دهد.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش هزار تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =