کد خبر 6092
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

هافبک برزیلی به فولاد خوزستان پیوست

هافبک برزیلی به فولاد خوزستان پیوست

هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش آهن نیوز؛ لوکاس کاندیدو پس از مذاکره و توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان امروز در اهواز به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست.

کاندیدو فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد که یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد و امروز به جمع فولادمردان خوزستان حضور یافت.

این بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که در کنار تخصص بازی در میانه زمین، توانایی بازی در پست‌های وینگر و پشت مهاجم را دارد، لوکاس در سالیان اخیر علاوه بر بازی در لیگ برتر امارات، در سری A و B برزیل نیز به میدان رفته است.

کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ‌های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه‌های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره‌های ثابت بوده، اما طی یک فصل و نیم اخیر در الظفره امارات عضویت داشت.

این بازیکن برزیلی علاوه بر انجام بازی در سری A و B برزیل و لیگ برتر امارات، تاکنون چهار بار در لیبرتادورس آمریکای جنوبی به میدان رفته و در فصل ۲۰۱۳ نیز دو بار در جام باشگاه‌های جهان همراه با اتلتیکو مینیرو بازی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 6092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =