کد خبر 6116
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

"سعید عبدولی" با سرمربیگری تیم فولاد ایران به کشتی بازگشت

"سعید عبدولی" با سرمربیگری تیم فولاد ایران به کشتی بازگشت

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و سه نشان جهانی کشتی فرنگی به‌عنوان سرمربی تیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد داشت.

به گزارش آهن نیوز؛ در حالی که رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اعلام قبلی سازمان لیگ قرار است در پایان بازی‌های آسیایی هانگژو به انجام برسد، این روزها تیم‌هایی که قصد شرکت در این رقابت‌ها را دارند، آمادگی خود را جهت این کار به سازمان لیگ اعلام می‌کنند.

امسال لیگ فرنگی تیم تازه‌واردی خواهد داشت که سرمربیگری‌اش به سعید عبدولی سپرده شده است، کشتی‌گیری که آخرین مدال خود را مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان گرفت و بعد از آن به خاطر کرونا، وقفه‌ای در حضورش در اردوها و تورنمنت‌های بین‌المللی ایجاد شد تا عملاً دوره قهرمانی‌اش تمام شود.

عبدولی که یکی از دو مدال برنز تیم محمد بنا در المپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورد، قرار است به‌عنوان سرمربی در کنار ایرج اسفندیاری‌فر (مدیر فنی) و میرحسین قیطاسی (مربی) هدایت تیم گروه ملی صنعتی فولاد را برعهده داشته باشد.

با این حساب سعید عبدولی حالا رسماً کار مربیگری را استارت خواهد زد، در حالی که دو برادرش سامان و کرامت کشتی را کنار گذاشته‌اند و دو برادر کوچکترش علیرضا و امیرحسین در عضویت دو تیم جوانان و نوجوانان کشتی فرنگی کشورمان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 6116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =