کد خبر 6128
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کاهش نرخ پایه میلگرد بورسی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۸۷ هزار و ۹۷۰ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۸۷ هزار و ۹۷۰ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود که مقدار حجم آن نسبت به هفته گذشته ۱۶۰ درصد افزایش حجم داشته است که البته این افزایش حجم قابل توجه به علت اضافه‌شدن عرضه‌های روز چهارشنبه ۱۱ مرداد که تعطیل شد، صورت گرفته است.

تیرآهن عرضه شده در میان محصولات امروز با حجم ۱۲۲/۱ درصد افزایش حجمی به مقدار ۲۲ هزار و ۴۸۶ تن و نرخ پایه ۲۲ هزار و ۱۱۳ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که نرخ پایه آن ۲/۸ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. 

محصولات میلگردی موجود در عرضه‌های امروز نیز شامل ۸ هزار و ۷۱۲ تن سبد میلگرد ساده صنعتی و سبد میلگرد طول کوتاه و ۱۵۹ هزار و ۴۴۰ تن میلگرد است که سبد میلگرد ساده صنعتی حدود ۱۲/۲ درصد کاهش قیمت و انواع میلگرد دیگر نیز ۶/۳ درصد کاهش قیمت نسبت به هفته قبل دارند.

انواع سایزهای ناودانی با میانگین نرخ پایه ۲۱ هزار ۷۳۲ تومان به حجم ۳۰۰ تن در تابلوی معاملات امروز خرید و فروش خواهد شد. حجم این محصول نسبت به هفته قبل ۶۲/۵ درصد و نرخ پایه آن ۷ درصد کاهش داشته است.

محصول نبشی نیز با سایزهای مختلف نیز به حجم هزار و ۸۶۲ تن با نرخ پایه ۲۲ هزار و ۱۳۵ تومان در میان عرضه‌های امروز است که هفته قبل عرضه نشده بود. 

امروز همچنین ورق گرم با نرخ پایه ۲۴ هزار و ۲۴۷ تومان در میان عرضه‌هاست که هفته قبل در لیست عرضه‌ها نبوده و جز اقلام جا مانده از روز چهارشنبه است.

کاهش نرخ پایه میلگرد بورسی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =