کد خبر 6160
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

۷۰۰ تن میلگرد رایگان در بین اقشار کم درآمد مراوتپه توزیع شد

۷۰۰ تن میلگرد رایگان در بین اقشار کم درآمد مراوتپه توزیع شد

سرپرست بنیاد مسکن مراوتپه از توزیع ۷۰۰ تن میلگرد و سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان در بین اقشار کم درآمد روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ رحمان بردی صدقی، از توزیع ۷۰۰ تن میلگرد و سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان در بین اقشار کم درآمد روستایی این شهرستان در قالب تفاهم نامه دو جانبه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: سهمیه شهرستان مراوه تپه در این طرح ۳۵۳ فقره است.

وی افزود: به هر یک از متقاضیان این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان علاوه بر ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن مراوه تپه با اشاره به اینکه ۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه، ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ،۷۰۶ تن میلگرد رایگان معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این مردم در نظر گرفته شده است، گفت: مجموع این کمک‌ها حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سهم استان در این تفاهم نامه ۷۵۳ واحد است، افزود: این شهرستان با توجه به محرومیت‌ها، بیشترین سهم را در این تفاهم نامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 6160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =