کد خبر 6216
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

امکان کارآموزی دانشجویان در یکی از شرکت‌های تابعه صندوق فولاد

امکان کارآموزی دانشجویان در یکی از شرکت‌های تابعه صندوق فولاد

رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران از ایجاد فرصت کارآموزی دانشجویان توسط این شرکت خبر داد و بر معرفی دانشجویان به واحدهای متقاضی جهت گذراندن دوره کارآموزی پس از گذراندن آموزش اولیه تاکید کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد پورحیدریان (رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران) از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد، از ایجاد فرصت کارآموزی دانشجویان کشور توسط این شرکت خبر داد.

رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران از ایجاد فرصت کارآموزی دانشجویان کشور توسط این شرکت خبر داد و بر معرفی دانشجویان به واحدهای متقاضی جهت گذراندن دوره کارآموزی پس از گذراندن آموزش اولیه تاکید کرد.

پورحیدریان با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران یکی از صنایع متعهد و ممتاز در زمینه اقدامات فرهنگی است گفت: این شرکت به ارزش افزوده برای مشتریان و سایر ذینفعان توجه می‌کند و برای رسیدن به این مهم و تولیدات باکیفیت و ایمن، خود را در زمینه‌های آموزش، توسعه و حفظ سلامتی سرمایه های انسانی متعهد می‌داند.

 رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ایجاد فرصت دوره‌های کارآموزی برای دانشجویان در این شرکت، تصریح کرد: واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران با هدف ایجاد تعامل موثر بین صنعت و دانشگاه، هرساله فرصتی جهت گذراندن دوره کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور فراهم می نماید و امسال همچون سال‌های گذشته این فرایند با پذیرش کارآموزان در تابستان شروع شد و پس از طی آموزش های اولیه، دانشجویان به واحدهای متقاضی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 6216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =