کد خبر 6238
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

از پیراهن فولاد در فصل جدید رونمایی شد

از پیراهن فولاد در فصل جدید رونمایی شد

از پیراهن فولاد در فصل جدید فوتبال و لیگ بیست و سوم رونمایی شد.

به گزارش آهن نیوز؛ باشگاه فولاد از پیراهن خود برای رقابت‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رونمایی کرد.

باشگاه فولاد نوشت: «در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر و پس از بررسی طرح های مختلفِ دریافتی از «فراخوان عمومی طراحی البسه باشگاه فولاد خوزستان» که طی تیرماه سال جاری برگزار گردید، طرح برگزیده بر روی پیراهن فولادمردان نقش بست.

در طراحی پیراهن اول تیم فولاد خوزستان که توسط آقای قاسم الهی انجام شده شده، رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در قالب بافت های چهار خونه به یکدیگر گره خورده اند و از یک سو نقوش «گلیم» و «جاجیم» را تداعی کرده و از سوی دیگر با رنگ های گرم خود نشانی از فرآیند ذوب فولاد در کارخانه دارند.

بدین صورت که فولاد در دمای ذوب به رنگ زرد بوده و پس از ریخته‌گری و با کاهش دما به مرور رنگ آن تبدیل به نارنجی و قرمز و در نهایت سیاه می‌شود.

همچنین برای ایجاد حالت بصری زیباتر، در طراحی این لباس از پترنی انتزاعی استفاده شده تا حالت گرادیانت رنگ‌های زرد به نارنجی و قرمز شکل خاص‌تری داشته باشند و جهت ایجاد حسی پویاتر این پترن به شکل مایل در زمینه لباس بکار گرفته شده است.

لازم به ذکر است، تولید البسه تیم بزرگسالان فولاد خوزستان بر عهده شرکت تولید پوشاک ورزشی مجید خواهد بود و فولادمردان با لوگو KSC و اسپانسری شرکت فولاد خوزستان در رقابت ها حضور خواهند یافت.»

انتهای پیام/

کد خبر 6238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =