کد خبر 6243
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد همزمان با آزادسازی خرید شمش آهن برای سرمایه‌گذاران در بازار بورس، در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز دلار با کاهش ۲۰۰ تومانی به قیمت ۴۹ هزار و  ۴۷۳ تومان معامله شد، در بازار آهن و فولاد نیز همزمان با آزادسازی خرید شمش آهن برای سرمایه‌گذاران در بازار بورس، قیمت برخی از مقاطع فولادی از میلگرد، کم کم و با یک شیب ملایم، افزایش پیدا کرده، طوریکه در معاملات دیروز نیز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش پیدا کرد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۱۰۰ الی ۳۵۰ تومان افزایش نرخ داشت.

در همین حال، نرخ پروفیل و قوطی از ابتدای هفته در آرامش بوده و بدون هیچ تغییر خاصی در قیمت‌ها، در همان کانال ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. نرخ پروفیل زد نیز بدون تغییر قیمت به مبلغ ۳۲ هزار تومان برای انواع سایزها در حال معامله است.

در بخش مواد اولیه محصولات فولادی نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی در بازار آزاد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۱۰۰ تومان افزایش به مبلغ ۱۲ هزار ۴۰۰ تومان از سمت فولاد غدیر نیریز به فروش رسید.

همچنین نرخ شمش فولادی نیز مشابه آهن اسفنجی با ۱۰۰ تومان افزایش همراه بود که از نرخ آن برای سایز ۱۵۰*۱۵۰ قزوین به مبلغ ۲۱ هزار ۹۵۰ تومان اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =