کد خبر 6262
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

انتقاد شدید منصوریان از فولاد: از درون باشگاه ضربه خوردیم!

انتقاد شدید منصوریان از فولاد: از درون باشگاه ضربه خوردیم!

سرمربی تیم فولاد خوزستان عامل شکست سنگین تیمش در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر را کم‌کاری‌های برخی از عوامل اجرایی باشگاه فولاد دانست.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: این برد را به گل گهر سیرجان و مربی خوبش که دوست قدیمی من در یونان بود، تبریک می‌گویم.

از هواداران خوب این تیم تشکر می‌کنم که نهایت بار فرهنگی را به نمایش گذاشتند و به خواهران عزیزم که در استادیوم حضور داشتند خوش‌آمد گفتم و هیچ دغدغه‌ای روی سکو و داخل زمین مقابل حریف نداشتیم.

سه بار جلسه فنی را لغو کردیم!

وی افزود: متاسفانه بزرگترین آسیب را از درون باشگاه خودمان خوردیم، هرچند تا دقایقی قبل از بازی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه تمام تلاش خودشان را کردند تا مشکلات ما حل شود اما در مجموع از دیشب اردوی ما دچار آسیب شدید روحی - روانی شد و ما تا ۱۲ دقیقه قبل از ورود به زمین، نمی‌دانستیم کدام بازیکن می‌تواند بازی کند.

این مشکل درون خانواده است که از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خواهش می‌کنم نهایت برخورد را با افرادی که به باشگاه آسیب رساندند، داشته باشند.

در چیدمان ترکیب آنقدر دچار تعلل شدیم که ۳ بار جلسه فنی را لغو کردیم و مجبور شدیم بخشی از آن را به داخل استادیوم بیاوریم.

تیم ما تا ۴۸ ساعت قبل بسیار سرحال و شاداب بود ولی متاسفانه کم‌کاری‌هایی از سوی عوامل اجرایی باشگاه صورت گرفت که چون درون خانواده است به آن زیاد نمی‌پردازم. باید داخل خانواده حل و با برخورد قاطع مدیران باشگاه مواجه شود.

منصوریان در مورد داوری این دیدار، گفت: آقای ناظمی خیلی خوب داوری کرد. در مورد پنالتی ما نمی‌توانیم تشخیص بدهیم ولی نزدیک‌تر از ما خود ناظمی بود که فکر می‌کنم می‌توانست مدیریت کند، نظر دادن در مورد داوریِ خوب او اشتباه است و به تیم داوری تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: حریف هم خیلی خوب بازی کرد و روی هنر فردی توانستند ۲ گل از ما جلو بیفتند. بعد از یک بر صفر، یک شانس صددرصد را از دست دادیم. تعداد شانس‌های ما ۴ به ۳ بود.

بعد از آن روی اشتباه فردی بازیکن خودمان توپ را لو دادیم؛ در حالی که بازیکنان ما هنوز از جای خودشان تکان نخورده بودند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان جوان تیمش، گفت: بازیکنان جوان خوزستانی خیلی امیدوارم کردند. به مردم خوزستان قول داده بودم. به اندازه کل لیگ برتر جوان خوب دارند. از بچه‌ها بابت زحمتی که برای برگشت به بازی کشیدند، خیلی راضی هستم. به آن‌ها حق می‌دهم که قبل از بازی ناهماهنگ‌تر از سرمربی‌شان باشند.

باز هم به حریف تبریک می‌گویم. امیدوارم برخورد هواداران این تیم با مهمان الگویی برای بقیه شهرها باشد. خیلی خوب و جالب بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =