کد خبر 6274
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

کام تلخ سپاهانی ها پس از بُرد شیرین مقابل تراکتور

کام تلخ سپاهانی ها پس از بُرد شیرین مقابل تراکتور

کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.

به گزارش آهن نیوز؛ فصل جدید لیگ برتر را توفانی آغاز کرد و توانست در حضور پرشور تماشاگرانش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با گل‌های شهریار مغانلو، رضا اسدی و رضا شکاری به پیروزی ۳ بر یک مقابل تراکتور دست پیدا کند تا هواداران این تیم سر از پا نشناسند، اما بدترین اتفاق ممکن برای ژوزه مورایس در همین مسابقه افتاد.

طلایی پوشان در حالی مسابقه امروز را آغاز کردند که به‌خاطر مشکل در ثبت قرارداد برایان دابو، نتوانستند از هافبک جدید و خرید خارجی شاخص خود استفاده کنند، ولی علاوه بر او، امید نورافکن دیگر ستاره‌شان را هم به دلیل آسیب‌دیدگی و دوری حدودا سه ماهه از میادین در اختیار نداشتند، اما یک خبر شوک‌آور دیگر در همین پُست به مورایس رسید.

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان، که در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل تراکتور حضور داشت، به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست تا پایان مسابقه در زمین بماند و به همین دلیل در دقیقه ۷۰ به اجبار از جمع نفرات طلایی‌پوشان خارج شد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا مشخص شود (احتمالا) خبر تلخی در انتظار این باشگاه است.

کریمی که نقش مهمی در روند بازی به سود سپاهان و ایجاد حملات و انتقال توپ مقابل تراکتور داشت، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ که به‌خاطر کیفیت پایین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان اتفاق افتاد، با برانکارد از زمین بیرون رفت و نتوانست برابر تراکتور به درخشش خود ادامه بدهد.

مصدومیت کاپیتان سپاهان به حدی جدی بود که او حتی نمی‌توانست از برانکارد بلند شود و کیسه یخ روی ناحیه آسیب دیده‌اش بسته شده بود، اما بعد از پایان بازی مدت دوری این ستاره طلایی پوشان از میادین مشخص شد.

پس از اتمام مسابقه سپاهان و تراکتور، اعلام شد محمد کریمی حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود و حالا این مصدومیت و مدت دوری از بازی‌ها، بدون تردید مورایس را با چالش بزرگی مواجه می‌کند.

سرمربی سپاهان نورافکن را سه ماه در اختیار نداشت و قرارداد دابو نیز فعلا ثبت نشده که محمد کریمی نیز به این جمع پیوست و به یک‌باره دست سرمربی سپاهان در وسط زمین خالی شد؛ اتفاقی که می‌تواند بزرگترین ضربه را به او در ادامه مسابقات برای رسیدن به قهرمانی بزند.

انتهای پیام/

کد خبر 6274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =