کد خبر 6327
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

افزایش سرمایه " وکغدیر" تصویب شد

افزایش سرمایه " وکغدیر" تصویب شد

صبح امروز در جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر، افزایش سرمایه به میزان ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ در این مجمع که با حضور بیش از ۹۲ درصد از سهامداران شرکت برگزار شد، انجام افزایش سرمایه این شرکت تا سقف ۴۰ هزار میلیارد ریال (طی دو مرحله اجرا)مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

 در این میان ابوتراب فاضل مدیرعامل این شرکت به ارائه گزارش توجیهی افزایش سرمایه پرداخت و طی آن طرح های توسعه ای شرکت را تشریح کرد.

ابوتراب فاضل در خصوص طرح های توسعه ای شرکت های زیر مجموعه گل گهر عنوان کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد در حال انجام تامین مالی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق اوراق بدهی است و نیمه دوم سال جاری پروژه احیا توسعه آهن و فولاد گل گهر به تولید گرم دست می یابد.

وی همچنین به راه اندازی خط ۳ کنسانتره گهر زمین با ظرفیت ۲ میلیون تن در سال ۱۴۰۱ با سرمایه گذاری به میزان ۶۰ یورو و یکصد میلیارد تومان اشاره کرد.

فاضل به پروژه یزد یک فولاد آلیاژی که از کلنگ زنی آن حدود ۱۶ سال می گذرد اشاره کرد و گفت : عملیات اجرایی این طرح بسیار طولانی شده اما این طرح با تکیه بر توانمندی های شرکت سارایه تا پایان شهریور ماه وارد مدار می شود.

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر از راه اندازی پیوسته خط ذوب غدیر نی ریز در ۱۵ مهرماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: به غیر از کمبود منابع انرژی، در خصوص تامین مواد اولیه (آهن اسفنجی) در فولاد غدیر نی ریز و سایر موارد نگرانی وجود ندارد.

وی در این مجمع به سهامداران نوید داد: تا دو سال آینده سرمایه گذاری های مطلوبی در بخش معدن صورت خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر 6327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =