کد خبر 6348
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

بودجه سپاهان ۱۹۰ میلیارد کاهش یافته است!

بودجه سپاهان ۱۹۰ میلیارد کاهش یافته است!

باشگاه سپاهان اصفهان طبق اسناد مالی رسمی منتشر شده در سال گذشته ۵۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ مجمع عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هر سال در تیر یا مرداد برگزار می شود و بر همین اساس نیز اسناد مالی این شرکت به طور رسمی منتشر و در اختیار سهامداران قرار می گیرد.

طبق اسناد مالی رسمی منتشر شده باشگاه سپاهان در حدود ۵۱۵ میلیارد تومان فصل گذشته به عنوان تبلیغات و هزینه تعمیرات از شرکت فولاد مبارکه سپاهان دریافت کرده است. 

این در حالی است که باشگاه سپاهان اصفهان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر به سازمان لیگ اعلام کرده پیش بینی اولیه بودجه اش ۳۲۵ میلیارد تومان است.

البته نباید از این مساله غافل شد که باشگاه سپاهان اصفهان یکی از کامل ترین باشگاه های ورزشی کشور است و فقط یک تیم فوتبال ندارد و در رشته های مختلف ورزشی در بالاترین سطح تیمداری می کند.

با این حال اگر بودجه سال گذشته این باشگاه ۵۱۵ میلیارد تومان بوده باشد قطعا در فصل ورزشی پیش رو این مقادیر بیشتر هم خواهد شد. 

البته در ماده ۱۱-۵ این اسناد نوشته شده طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه به طور فوق العاده شرکت جهت سال مالی مورد گزارش هزار میلیارد تومان به منظور کمک های بلاعوض در راستای مسئولیت های اجتماعی وحوزه سلامت و همچنین کلیه هزینه ها  و بودجه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تصویب شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 6348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =