کد خبر 6365
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۹ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

افزایش ۹ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۲۰ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۳۵/۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۲۰ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۳۵/۵ درصدی داشته است.

تختال C موجود در لیست عرضه امروز توسط فولاد جهان آراء اروند به مقدار هزار و ۳۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده و تغییر قیمتی نداشته اما حجم آن نسبت به هفته قبل ۹۶/۳ درصد کاهش دارد. نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. 

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۱۲۱ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۲ با نوع تسویه نقدی عرضه شده است. 

ورق قلع اندود با هزار تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، افت حجم ۸۵/۷ درصدی و افزایش قیمت ۲۱/۶ درصدی نسبت به هفته قبل داشته و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۲۴ آبان به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۶ هزار و ۶۵۰ تن حجم عرضه و ۳۷ هزار و ۹۸۱ تومان میانگین نرخ پایه، کاهش قیمت ۰/۲ درصدی نسبت به هفته قبل دارد و ۴ درصد نیز افزایش حجم داشته است. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۲۲۳ تومان تا ۴۰ هزار و ۱۰۰ تومان است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

افزایش ۹ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =