کد خبر 6387
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی در زنجان گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی وتجهیزات وابسته شامگاه سه شنبه با حضور معاون وزیر صمت و مسوولان استانی در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین این استان افتتاح شد.

به گزارش آهن نیوز؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه به لحاظ کمی "متراژ" ۱۵ درصد افزایش داشته و در غرفه ماشین آلات معدنی هم رتبه بسیار بالایی دارد.

رضا قندیلی اهداف برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن، سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالا دستی معادن ذکر کرد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۰ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و نمایندگانی از کشورهای سوئد، نروژ، چین و ترکیه شرکت کرده اند.

این مسوول متراژ نمایشگاه را ۶ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: بیشترین مشارکت در زمینه معادن، شرکت های دانش بنیان حوزه فرآوری، ماشین آلات معدنی وراهسازی، تولیدکنندگان پمپ و الکترو موتورهای مورد مصرف در معادن، تجهیزات خردایش و فرآوری است.

وی اضافه کرد: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در گروه کالایی شامل معادن روباز و زیرزمینی، اکتشاف، استخراج، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، مهندسین مشاور و پیمانکاران معادن، تولیدکنندگان تجهیزات خردایش و فرآوری مواد معدنی و غیره است.

مجری برگزاری این نمایشگاه نیز افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی استان زنجان به عنوان قطب معدنی شمالغرب کشور است اما متاسفانه زیرساخت های لازم برای برگزاری چنین نمایشگاهی فراهم نیست.

محمود بندرچی افزود: متاسفانه برای نمایشگاه هایی در سطح بسیار بالا زیر ساخت های از نظیر هتل های چند ستاره فراهم نیست که در صورت سرمایه گذاری ها می توان بهروری لازم را داشت.

وی خاطر نشان کرد:این استان زنجان ظرفیت های بالایی دارد و این نمایشگاه بخش کوچکی از ظرفیت ها و پتاسیل ها را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه تا ۲۷ مرداد دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر 6387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =