کد خبر 6389
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

بازیکنان ۱۰ میلیون دلاری در فولاد خوزستان

بازیکنان ۱۰ میلیون دلاری در فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نوید می‌دهم دو ـ سه بازیکن فوق‌العاده خوب در پایه‌های فولاد وجود دارد که در سال‌های آینده قیمت آنها ۱۰ میلیون دلار خواهد بود. ما با دقت روی آنها کار خواهیم کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت آبادان اظهار کرد: فردا شاهد یک دربی کوچک در خوزستان هستیم. بازی هفته گذشته تیم آقای ویسی را نگاه کردم و خیلی خوب، سر حال و نترس بازی می‌کند. ویسی برای استقلال خوزستان و همین فولاد زحمت زیادی کشیده است و امیدواریم فردا میزبان خوبی برای آنها باشیم.

او ادامه داد: از مسئولان تمام زمین‌های باشگاه فولاد تشکر می‌کنم. سخت‌افزار باشگاه فولاد برای سرمربی مثل من که به سخت‌افزار اهمیت می‌دهد قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی در خصوص میانگین بالای سنی بازیکنان فولاد گفت: با توجه به اینکه تعداد خروجی ما زیاد بود اکنون ۱۷ نفر در تیم ما به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند و این نوید را می‌دهم که امسال توسط دو بازیکن رکورد کوچک‌ترین بازیکن لیگ شکسته می‌شود.

منصوریان عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ای که به باشگاه فولاد داده‌ام شکل پایه‌های فولاد عوض خواهد شد و به صورت آرام‌آرام بازیکنان پایه به تیم‌های اصلی تزریق می‌شوند. به باشگاه قول داده‌ام در مدت زمانی که در فولاد هستم به شکلی بازیکنان پایه را به تیم اصلی تزریق و با تجربه کنم که از جنس حزباوی زیاد داشته باشیم.

وی افزود: نوید می‌دهم دو تا سه بازیکن فوق‌العاده خوب در پایه‌های فولاد وجود دارد که در سال‌های آینده قیمت آنها ۱۰ میلیون دلار خواهد بود. ما با دقت روی آنها کار خواهیم کرد.

منصوریان گفت: با توجه به اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم مجبور بودیم تیم را فعلا به این شکل نگه داریم اما بعد از این خواهیم دید که حتی ممکن است بازیکن ۱۶ ساله ما در لیگ وارد بازی شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا استارت یک روش جدید فوتبال بازی‌کردن را از فولاد در زمین خواهید دید. روشی که هیچ تیمی در سال‌های اخیر بازی نکرده است و ما سعی می‌کنیم برای اولین بار این روش را در باشگاه فولاد امتحان کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 6389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =