کد خبر 6392
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

تغییر دستورالعمل واردات ماشین آلات سنگین

تغییر دستورالعمل واردات ماشین آلات سنگین

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محدودیت‌های ورود ماشین‌آلات در گذشته خیلی متفاوت بوده است، گفت: با اصلاح انجام شده در این دستورالعمل جهش قابل توجهی در واردات ماشین‌آلات سنگین روی داده و شرایط متفاوت شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته در استان زنجان با حضور رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

رضا محتشمی‌پور، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح نمایشگاه با تاکید بر متفاوت بودن بحث ماشین‌آلات کارکرده با ماشین‌آلات تناژ پایین اظهار کرد: بیش از یکسال است که دستورالعمل‌های واردات این ماشین‌الات اصلاح شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه محدودیت‌های ورود ماشین‌آلات در گذشته خیلی متفاوت بوده است، تصریح کرد: در دستورالعمل‌های جدید خیلی از محدودیت‌ها برداشته شده است.

وی تاکید کرد: نتیجه برداشته شدن محدودیت‌های واردات ماشین‌آلات سنگین جهش قابل صدور مجوز برای واردات در سال گذشته بود.

محتشمی‌پور با بیان اینکه واردات ماشین‌آلات نو و زیر پنج سال کارکرد بدون محدودیت بوده است، ادامه داد: ماشین‌آلات با تناسب معدن امکان ورود داشتند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در بخش ماشین‌آلات سبک محدودیت‌هایی به دلیل حفظ ظرفیت‌های داخلی وجود دارد، افزود: نتیجه اقدامات انجام شده، جهش واردات ماشین‌آلات و متفاوت شدن شرایط بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 6392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =