کد خبر 6393
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا

نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورس افزایش یافت

نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورس افزایش یافت

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۷۲ هزار ۹۳۰ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۷۲ هزار ۹۳۰ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. حجم عرضه‌های امروز در مقایسه با عرضه قبلی این محصولات در هفته جاری افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با افزایش حجم ۱۹/۱ درصدی به مقدار ۳۰ هزار و ۷۴۴ تن است که نرخ پایه آن با ۱/۲ درصد افزایش به مبلغ ۲۲ هزار و ۹۱۵ تومان معامله خواهد شد.

همچنین میلگرد با ۲۱۶ هزار و ۴۵۷ تن ۲۸/۲ درصد افزایش حجم عرضه نسبت به عرضه قبل دارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان یا حدود ۲۴ هزار و ۲۵۲ تومان به اضافه ارزش افزوده و حدود کیلویی ۳۵۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه گذشته (۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است.

ناودانی با هزار و ۴۶۰ تن حجم عرضه شده، افزایش ۵/۴ درصدی نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که افزایش حجمی به مقدار ۴۶۱/۵ درصد را نسبت به عرضه قبل دارد.

نبشی نیز با ۱۴۰/۱ درصد افزایش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۲ هزار و ۲۶۹ تن و افزایش ۰/۶ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۲۹۴ تومان معامله خواهد شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز ۱/۷ درصد کاهش حجم نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۲۲ هزار تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

نرخ پایه تیرآهن و میلگرد بورس افزایش یافت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =