کد خبر 6396
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

حوزه صادرات فنی و مهندسی معدن مورد غفلت قرار گرفته است

حوزه صادرات فنی و مهندسی معدن مورد غفلت قرار گرفته است

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: حوزه صادرات فنی و مهندسی مورد غفلت قرار گرفته است و در حال حاضر به دنبال توسعه این بخش هستیم.

به گزارش آهن نیوز؛ مجید گلشنی فرد شامگاه سه شنبه در افتتاح هشتمین نمایشگاه معدن گفت: برنامه استان رشد ۱۱درصدی حوزه معدن است و تحقق این مهم نیازمند برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت است.

وی اظهار کرد: طی سالجاری ۲۷ پروانه اکتشاف صادر و نخستین مزایده بسته سرمایه‌گذاری و همچنین مزایده پسمانده روی برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: توجه جدی به برگزاری مزایده معادن، احیای واحدهای راکد و ورود سرمایه‌گذاران به حوزه معدن سه راهکار کوتاه ‌مدت برای تحقق برنامه است.

گلشنی فرد تاکید کرد: حقوق دولتی معادن استان زنجان طی چهار ماهه اول امسال و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: حوزه معدن سرشار از مشاغل و حرف مختلف است و در این حوزه صادرات فنی و مهندسی که مورد غفلت قرار گرفته در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: ساخت صنایع معدنی، تقویت تشکل‌ها و تقویت روابط با پارک علم و فناوری از دیگر اهداف بلندمدت حوزه معدن در استان است.

گلشنی فرد گفت: توسعه نرم‌افزارهای مرتبط با حوزه معادن در استان زنجان مورد تاکید بوده و متاسفانه این مهم مورد غفلت واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 6396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =