کد خبر 6415
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

امسال ۲ میلیون تن از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شد

امسال ۲ میلیون تن از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ میلیون تن از معادن استان استخراج و وصول حقوق دولتی ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش آهن نیوز؛ فضل‌الله رحمتی روز چهارشنبه در دومین شورای معادن چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: در این نشست مصوبه‌های لازم برای سامان‌دهی وضعیت معادن موجود در استان، انجام تعهدات و فعال‌سازی ۱۸ معدن بنا به تکلیف قانونی صادر شد.

وی با اشاره به لزوم سامان‌دهی معادن چهارمحال و بختیاری افزود: به ۴۸ معدن در استان که مسوول فنی ندارند ۲ ماه فرصت داده شد تا مسئول فنی خود را با هدف ارتقای کیفیت محصولات تولیدی را معرفی کنند.

رحمتی تصریح کرد: همچنین ۵۹ معدن در چهارمحال و بختیاری آمار تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نکرده‌اند که باید تا ۲ ماه آینده نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند در غیر این‌صورت مشمول ضوابط و مقرارت قانونی می‌شوند.

وی یکی از اولویت‌های سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری را شناسایی معادن مغفول مانده در استان دانست و یادآور شد: مطالعات گسترده‌ای در این خصوص انجام می‌شود.

رحمتی اظهار داشت: در این راستا با سازمان‌های فرااستانی مکاتبات لازم انجام شده و گروه‌های مختلف در داخل چهارمحال و بختیاری مستقر شدند و در ماه‌های آینده اخبار مطلوبی درخصوص معدنی شدن استان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 6415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =