کد خبر 6455
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

وصول ۲۸۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در هرمزگان

وصول ۲۸۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه امسال در این استان وصول شد.

به گزارش آهن نیوز؛ خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: بیش از ۶۱۶ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن هرمزگان نیز در سال گذشته وصول شده است.

وی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اولویت‌هایی در سال‌جاری برای حوزه معدن هرمزگان درنظر گرفته و به صورت عملیاتی و کاربردی، پیگیری می‌کند که مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان، فعال‌سازی معادن راکد در سطح استان، تلاش برای رشد تولید معادن، وصول حقوق دولتی معادن در سال‌جاری و همچنین حقوق معوق سال‌های گذشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه اذعان داشت: برگزاری مستمر مزایده معادن و تعیین تکلیف معادن کوچک نیز از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان در سال‌جاری است.

قاسمی در پایان افزود: معادن هرمزگان که از مرکز گرفته تا شرق و غرب استان گسترده شده است، با انجام کار مطالعه، شناسایی و احصای ظرفیت‌ها و پهنه‌های معدنی جدید و فرآوری بهینه موادمعدنی که در حال انجام است، می‌تواند بهره‌وری خوبی برای آبادانی این منطقه داشته باشد و در این راستا دولت سیزدهم نیز با همه توان در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر 6455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =