کد خبر 6487
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبات نرخ معامله شمش در کانال ۱۹ هزار تومانی

ثبات نرخ معامله شمش در کانال ۱۹ هزار تومانی

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با حذف ۱۲ درصد از محصولات عرضه شده حجمی به میزان ۱۴۶ هزار و ۶۱۰ تن با میزان تقاضای ۲۰۴ هزار و ۶۸۵ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۶۶ هزار و ۷۴۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد اما در انتهای معاملات با حذف ۱۲ درصد از محصولات عرضه شده حجمی به میزان ۱۴۶ هزار و ۶۱۰ تن با میزان تقاضای ۲۰۴ هزار و ۶۸۵ تن به فروش رفت.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز همچنان با تقاضای خوبی روبه رو بوده و با افت ۰/۳ درصد حجم عرضه شده، ۱۱۷ هزار و ۵۶۰ تن با میزان تقاضای ۱۹۶ هزار و ۸۳۵ تن به معامله رسید. نرخ معامله این محصول تغییر محسوسی نداشته و فقط با افت به قیمت ۱۹ هزار ۸۳۵ تومان خرید و فروش شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۲۰۸ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا موجود بود که همچنان تقاضا برای این محصولات ضعیف است طوریکه برای ۲ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۴۲۸ تومان فقط ۵۰ تن تقاضا موجود بود. این محصول توسط صنایع هفت الماس به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۳۰ آبان برنامه‌ریزی شده است. نرخ این محصول نسبت به هفته قبل تغییر محسوسی ندارد اما حجم آن ۷۱/۴ درصد افت داشت.

در میان محصولات عرضه شده ورق گالوانیزه G نیز با بیشترین افت به میزان ۷۹ درصد به مقدار هزار و ۵۰ تن با همان نرخ پایه ۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز معامله شد که میزان تقاضا برای آن برابر با میزان عرضه بود.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۶ هزار تن ورق رنگی عرضه شده توسط فولاد مبارکه بود که تسویه آن نیز به صورت ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقد بوده و به طور کامل بر روی نرخ پایه به فروش رفت.

تختال C دیگر محصول معامله شده بر روی تابلوی معاملات بود که توسط فولاد هرمزگان به حجم ۲۰ هزار تن و نرخ پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان به صورت تسویه نقدی با میزان تقاضای ۵ هزار تنی بر روی تابلوی معاملاتبه فروش رفت.

ثبات نرخ معامله شمش در کانال ۱۹ هزار تومانی

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

کد خبر 6487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =