کد خبر 6503
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله ۹۴ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی امروز

معامله ۹۴ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی امروز

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در رینگ صنعتی با حذف کامل ورق رنگی و بخش زیادی از ورق گالوانیزه G معادل ۶ درصد از مجموع ۱۵۹ هزار و ۶۵۰ تن انواع ورق فولادی و آهن اسفنجی حذف شده و مقدار ۱۵۰ هزار تن محصول با میزان تقاضای ۱۴۴ هزار و ۴۵۰ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲  در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در رینگ صنعتی با حذف کامل ورق رنگی و بخش زیادی از ورق گالوانیزه G معادل ۶ درصد از مجموع ۱۵۹ هزار و ۶۵۰ تن انواع ورق فولادی و آهن اسفنجی حذف شده و مقدار ۱۵۰ هزار تن محصول با میزان تقاضای ۱۴۴ هزار و ۴۵۰ تنی معامله شد.

ورق قلع اندود موجود در لیست معاملات امروز به حجم ۲ هزار تن نرخ پایه ۵۱ هزار تومان در حالی به فروش رفت که فقط ۳۰۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت. گفتنی است این محصول نسبت به هفته قبل تغییر قیمتی نداشت و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل ۳۰ آبان به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ریزش ۶۰ درصدی حجم عرضه به مقدار ۸ هزار تن و افزایش ۲/۷ درصدی نرخ پایه به قیمت ۳۹ هزار و ۱۱۳ تومان به فروش رسید که برای آن تقاضای چندانی هم وجود نداشته و فقط ۴ هزار و ۱۵۰ تن ثبت شد. دامنه قیمتی معامله شده برای این محصول بین ۳۷ هزار و ۵۷۴ تومان تا ۳۹ هزار و ۶۲۶ تومان بود.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی بود که توسط توسعه آهن و فولاد گل گهر با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده و با میزان تقاضای برابر با عرضه به طور کامل فروش رفت. نرخ پایه این محصول نسبت به عرضه روز شنبه افزایش قیمت ۴۴۵ تومانی داشته و نوع تسویه آن نیز به صورت اعتباری تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

معامله ۹۴ درصد محصولات فولادی در رینگ صنعتی امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =