کد خبر 6524
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

مرگ مغزی مرد جوان با ضربه میلگرد به سرش

مرگ مغزی مرد جوان با ضربه میلگرد به سرش

یک نگهبان جوان در درگیری دسته‌جمعی ساختمان نیمه‌کاره در سه راه آذری تهران، دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش آهن نیوز؛ اواسط تابستان امسال، درگیری خونین چند مرد اهل کشور افغانستان در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در سه‌راه‌ آذری از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند و با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود؛ امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی در صحنه درگیری حاضر شده بودند، مرد زخمی را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند اما در ادامه مشخص وی براثر شدت جراحت، دچار مرگ مغزی شده است.

بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور کار قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی قرار گرفت و با دستور قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، مرد جوان نگهبان ساختمان نیمه‌کاره بوده و با ۵ مرد آرموتوربند درگیری شده و در جریان این نزاع با ضربه میلگرد از ناحیه سر به شدت زخمی شده است؛ تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت ۵ متهم پرونده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی ۳ نفر از متهمان را در یک عملیات دستگیر کردند.

۳ متهم صبح امروز برای تحقیقات ابتدایی به شعبه سوم دادسرای امور جنایی منتقل شدند؛ یکی از متهمان هنگامی که مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت، گفت: ما ۵ نفر برای بستن آرماتور  با تایید پیمانکار ساختمان، مشغول به کار شدیم؛ در این میان پسر یکی از کارگرها طبق روال روزنانه برای ما صبحانه می‌آورد.

متهم پرونده ادامه داد: این روال ادامه داشت تا اینکه روز حادثه نگهبان ساختمان ناگهان جلوی ورود فردی که برای ما صبحانه تهیه می‌کرد را گرفت که این موضوع باعث درگیری شد و یکی از کارگران با میلگرد نگهبان ۳۵ ساله را از ناحیه سر مجروح کرد.

پس از اعترافات صریح متهمان، کارآگاهان پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بررسی‌های دقیق‌تر درباره این حادثه تحقیق کنند و ۲ متهم دیگر که فراری هستند را بازداشت کنند.

 با دستور قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و حال جسمانی مرد جوان که دچار مرگ مغزی شده در بیمارستان وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 6524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =