کد خبر 6526
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

استقلال در چه شرایطی می‌تواند از سپاهان امتیاز بگیرد؟

استقلال در چه شرایطی می‌تواند از سپاهان امتیاز بگیرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به روز سخت این تیم در اصفهان گفت: عیار واقعی نکونام و تیمش در دیدار برابر سپاهان مشخص خواهد شد.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا اکبرپور در خصوص دیدار استقلال برابر سپاهان گفت: دیدار دو تیم‌ می تواند تنور هفته سوم را داغ‌تر کند ، بازی دو تیم‌ همیشه پر برخورد، پر تماشاگر و دیدنی است و اهالی فوتبال از دیدن این بازی لذت خواهند برد. دو تیم بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا بالای جدول را از دست ندهند چون از دست دادن امتیاز باعث خواهد شد پرسپولیس از این موضوع استفاده کرده و به صدر جدول برود.

وی ادامه داد: دو تیم‌ شرایط کاملا متفاوتی نسبت به هم دارند ،سپاهان با بهترینهای لیگ مقابل استقلال قرار می گیرد و آنقدر بازیکن دارد که نگران تعویض هایش و یا تغییر تاکتیک نباشد. آنها در تمام پست ها بهترین نفرات را در اختیار دارند و امسال بدنبال کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند.

اکبرپور در خصوص شرایط استقلال تصریح کرد: نفرات استقلال و سپاهان قابل قیاس نیستند تا ضعف مدیریتی استقلال خودش را نشان بدهد ، نکونام و یارانش روز سختی در اصفهان خواهند داشت. درست است که استقلال برابر نفت آبادان و ملوان به پیروزی رسید ولی این دیدار تفاوت بسیاری با دو دیدار گذشته آبی پوشان خواهد داشت و این دیدار می تواند محک جدی برای نکونام باشد و عیار او مشخص خواهد شد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است تا استقلال با دست پر به تهران بازگردد، تاکید کرد: نقش باتجربه ها خیلی مهم است ، نفراتی که می‌توانند از تجربه خود استفاده کرده و به بازیکنان جوان هم روحیه دهند. حفظ آرامش ، داشتن تمرکز ، انجام دستورات تاکتیکی سرمربی در زمین و بدون اشتباه بودن عامل موفقیت استقلال خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: آنالیز دقیق از حریف و مهار مهاجم خطرناک سپاهان کلیدی خواهد بود و اعتقاد دارم با اینکه سپاهان پر مهره است اما این دلیل نمی شود آنها پیروز از میدان خارج شوند، استقلال هم این توانایی را دارد که برنده از زمین خارج شود چون یک وحدت و یکدلی خاصی در تیم وجود دارد که بی‌سابقه بوده است.

اکبر پور در پایان خاطر نشان کرد: این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و هواداران پرشور سپاهان به ورزشگاه آمده تا تیمشان را حمایت کنند اما آن تعداد هواداران استقلال هم که به استادیوم نقش جهان می روند باید ۹۰ دقیقه استقلال را تشویق کنند حضور و حمایت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 6526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =