کد خبر 6532
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

بازی ملوان و فولاد امروز با حضور بانوان برگزار می شود

بازی ملوان و فولاد امروز با حضور بانوان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: بازی تیم‌های ملوان و فولاد، امروز بعداز ظهر با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان برگزار می شود.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا وهابی اظهار کرد: با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی و موافقت سازمان لیگ برای حضور بانوان در این دیدار اقدام شد.

وی ادامه داد: مجوز حضور بانوان نیز ازسوی شورای تامین دریافت شده است و با توجه به زیرساخت موجود ۵۰۰ سهمیه برای بانوان در بازی امروز درنظر گرفته شده و این تعداد از بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند تا از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه نیز طبق قانون سازمان لیگ دراختیار طرفداران تیم مهمان است و مابقی ظرفیت ورزشگاه دراختیار طرفداران ملوان قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته محل ورود بانوان به ورزشگاه مجزا است و همچنین طرفدارانی که بلیت بازی ملوان و فولاد را تهیه کردند، از ساعت ۱۷ امروز برای تماشای این بازی می توانند وارد ورزشگاه شوند.

وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: وحید زمانی به عنوان داور وسط، امید افخمی و محسن بابایی به عنوان کمک داور در این بازی حضور خواهند یافت؛ ضمن اینکه جلال مرادی به عنوان نماینده فدراسیون و حاتم بک پور به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور می یابند.

تیم های فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 6532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =