کد خبر 6550
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز نرخ دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۲۷۳ تومان در بازار تهران معامله شد و باعث تداوم یک سری نوساناتی افزایشی در برخی اقلام محصولات فولادی شد، طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی به قیمت ۴۹ هزار و ۲۷۳ تومان در بازار تهران معامله شد و باعث تداوم یک سری نوساناتی افزایشی در برخی اقلام محصولات فولادی شد اما جو حاکم بر بازار ثبات و تحرکات جزئی بود به طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد در کارخانه و انبار با حدود 100 تومان افزایش همراه بود اما تیرآهن انبار کاهش یافته 10 الی 40 هزار تومان در هرکیلو کاهش یافته و از کارخانه بدون تغییر اعلام شد.

در این میان نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، کاویان و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با 100 تومان افزایش در انواع رول هل برای نمونه 5 رول عرض 1/5 به نرخ 32 هزار و 300تومان به فروش رفت. نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین نیز بدون تغییر نرخ بود.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بین 100 الی 300 تومان افزایش را ثبت کرده و به قیمت 35 هزار و 500 تومان برای ضخامت 2 و 34 هزار و 800 تومان برای ضخامت 2.5 تعیین شد، پروفیل زد نیز بدون تغییر ماند.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته 50 الی 100 تومان افزایش داشته اما شمش فولادی تغییر قیمتی نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =