کد خبر 6553
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

حاشیه‌های یک دیدار از جشن و پایکوبی طرفداران ملوان تا درگیری بین فولادی‌ها

حاشیه‌های یک دیدار از جشن و پایکوبی طرفداران ملوان تا درگیری بین فولادی‌ها

بازی تیم‌های ملوان و فولاد اهواز حاشیه هایی نیز داشت که جشن و پایکوبی طرفداران ملوان در پایان بازی و درگیری بین چند طرفدار فولاد با کادرفنی و بازیکنان این تیم از مهمترین این حاشیه ها بود.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم های ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه پرگل چهار بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.

حضور بانوان در این دیدار نیز از نکات ویژه این بازی بود و جواز حضور ۵۰۰ بانو در ورزشگاه صادر شد که این بانوان نیز همانند آقایان در طول مسابقه ملوان را تشویق کردند، البته با مرمت و بازسازی کامل ورزشگاه، تعداد بانوان بیشتری می توانند در ورزشگاه حضور یابند، در برخی از دیدارهای ملوان نیز حدود سه هزار نفر از بانوان در ورزشگاه حضور یافتند.

کادرفنی تیم فوتبال فولاد اهواز نسبت به گل‌های اول و دوم ملوان معترض و معتقد بودند که گل اول ملوان آفساید و گل دوم نیز مهاجم ملوان با خطا مدافع فولاد را سرنگون و موفق به گلزنی شده بود.

دقیقه ۳۴ نیز ساسان انصاری بازیکن فولاد با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا یکی از حاشیه های این دیدار اخراج کاپیتان تیم فولاد باشد و این تیم مجبور شد حدود ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل ملوان بازی کند.

در اواسط نیمه دوم , علیرضا منصوریان سرمربی فولاد که در چند نوبت به نحوه قضاوت این دیدار معترض بود، توسط داور بازی اخراج شد تا تیم فولاد اهواز علاوه بر کاپیتان با اخراج سرمربی نیز مواجه شود.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی طرفداران ملوان به دلیل پیروزی پرگل این تیم مقابل فولاد، جشن و پایکوبی براه انداختند که این شادی در خیابان‌های شهر نیز مشهود بود، اما در نقطه مقابل، طرفداران اندک فولاد به شدت به کسب نتایج ضعیف این تیم معترض بودند و خود را به نیمکت و کادرفنی فولاد رساندند که اعتراضات آنان با درگیری لفظی و همچنین درگیری فیزیکی همراه شد که بلافاصله ماموران حاضر در ورزشگاه به این درگیری خاتمه دادند و بازیکنان و اعضای کادرفنی را به سمت رختکن هدایت کردند ولی این اعتراضات همچنان برای دقایقی ادامه یافت و لیدرها و هواداران فولاد خواهان برکناری کادر فنی فعلی این تیم بودند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 6553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =