کد خبر 6554
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

شکایت سپاهان از کادر فنی و مدیران استقلال

شکایت سپاهان از کادر فنی و مدیران استقلال

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اعضای کادرفنی و مدیریتی استقلال شکایت کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در اصفهان با برتری یک بر صفر میزبان و با حواشی زیادی به پایان رسید.

بعد از این دیدار برخی صحبت‌ها از سوی کادرفنی استقلال مطرح و باعث شد تا باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. باشگاه سپاهان در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن از شکاست خود نسبت به آبی‌های پایتخت خبر داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

متاسفانه پس از دیدار سپاهان و استقلال برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال ازجمله بهزاد غلامپور، کلمات وقیحانه‌ای را در خصوص باشگاه سپاهان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه به‌ویژه پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان، به کار بردند و متأسفانه بدون رعایت حرمت اهالی فوتبال و بی‌توجه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سخن راندند.

به هرحال ممکن است به‌زعم آقایان، برخی در فوتبال کشور از مصونیت انضباطی برخوردار باشند، حال آنکه امیدواریم در عمل، عدالت در این خصوص رعایت گردد.

باتوجه به این موضوع و با عنایت به سیاست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که رعایت احترام تیم‌های رقیب و پیگیری موارد حقوقی از طریق مبادی رسمی است، این باشگاه در خصوص مصاحبه‌های انجام شده از سوی اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سازمان لیگ کرده و تا حصول نتیجه، اقدامات حقوقی را دنبال خواهد نمود.

انتهای پیام/

کد خبر 6554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    اگر عدالت از سوی فدراسیون و کمیته داوران رعایت شود هرگز هیچ تیمی به دیگری اهانت نمیکند خودتان میدانید البته بجز پرسپولیس که فقط در مواردی که عدالت رعایت میشود شاکی است