کد خبر 6602
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

کلاهبرداری ۱۷ میلیاردی در مناقصه آهن آلات در هرمزگان

کلاهبرداری ۱۷ میلیاردی در مناقصه آهن آلات در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق شرکت در مناقصه خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وصول یک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان با ۴ شاکی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده و بنا به اظهارات تعدادی از مال باختگان، مشخص شد فردی هویت س ن با وعده برنده شدن دریک مناقصه ضایعات و آهن آلات در یک شرکت مشخص، با دادن وعده که سودخوبی به آنها خواهد داد مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : با پیگیری و تلاش همه جانبه و شبانه روزی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم ارتکابی اقرار کرده و معترف شد به درخواست یکی از دوستان خود بنام معلوم این مبالغ را از شاکیان گرفته و سپس ضایعات مورد ادعا را به شخصی دیگر واگذار کرده است.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد : در این رابطه یک متهم دیگر که تحت تعقیب قضائی بود نیز شناسایی و دستگیر شد که این متهم در مواجهه با مستندات و مدارک موجود ضمن اعتراف به بزه انتسابی ، کل مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده را به شکات بازپس داد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 6602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =