کد خبر 6613
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

رونق معاملات شمش فولادی در رینگ صنعتی

رونق معاملات شمش فولادی در رینگ صنعتی

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی با حذف ۱۱/۲ درصد از حجم محصولات عرضه شده ۱۴۲ هزار و ۶۲۰ تن با میزان تقاضای ۱۸۰ هزار و ۳۷۵ تن که عمدتا برای شمش بلوم بود، به فروش رفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ششم شهریور ۱۴۰۲ قرار بود ۱۶۰ هزار و ۶۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G در تابلوی معاملات این بازار مورد معامله گیرد اما در انتهای معاملات با حذف ۱۱/۲ درصد از حجم محصولات عرضه شده ۱۴۲ هزار و ۶۲۰ تن با میزان تقاضای ۱۸۰ هزار و ۳۷۵ تن که عمدتا برای شمش بلوم بود، معامله صورت گرفت. 

شمش بلوم معامله شده در میان محصولات امروز با افت ۱۲/۹ درصد حجم نسبت به عرضه به مقدار ۹۵ هزار و ۴۲۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۹۳۶ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش شد که تغییر قیمت محسوسی نسبت به اطلاعیه نداشت، گفتنی است کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا بود که ۶ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۷۸۱ تومان که توسط دو شرکت صنایع هفت الماس و فولاد غرب آسیا به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۳۰ آبان و ۹ آذر برنامه‌ریزی شده بود به طور کامل فروش رفته اما تقاضا چندانی برای آن موجود نبود و فقط ۹۵۰ ثبت شد. نرخ این محصول نسبت به هفته قبل ۱/۱ درصد و حجم آن نیز ۲۰۰ درصد افزایش داشت.

در میان محصولات معامله شده از ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۹ هزار و ۴۶۴ تومان با افت ۷۶ درصد حجمی به مقدار هزار و ۲۰۰ تن در حالی در تابلوی معاملات امروز به فروش رفت که هزار و ۱۰۰ تن نیز تقاضا برای آن وجود داشت.  

تصویر زیر جزئیات معامله این محصولات را نشان می‌دهد.

رونق معاملات شمش فولادی در رینگ صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =