کد خبر 6614
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

رشد ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

رشد ۳۲ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۲ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد ۲ میلیون و ۰۸۴ هزار واحد رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه دو روز گذشته پر تقاضا آغاز کرد. البته رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار، شاهد افزایش عرضه ها در بازار بودیم اما در نهایت شاخص کل با صعود به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید و توانست خود را در کانال ۲ میلیون واحدی تثبیت کرد. همچنین  شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۴۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۰۵ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «پارسان» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۴۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص فلزات اساسی هم امروز با رشد ۱.۱۶ درصدی به یک میلیون و ۵۷۳ هزار و ۸۶۰ رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 6614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =