کد خبر 6622
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

گزارش‌ها از بازار بازار آهن و فولاد دیروز حاکی از حفظ روند ثابت و تغییرات جزئی در برخی محصولات بوده طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در معاملات دیروز نرخ دلار در بازار تهران به کانال ۴۹ هزار تومان برگشته و گزارش‌ها از بازار بازار آهن و فولاد نیز حاکی از حفظ روند ثابت و تغییرات جزئی در برخی محصولات بوده طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن کارخانه و میلگرد در کارخانه و انبار بدون تغییر اعلام شد، تیرآهن انبار افزایش یافت. 

نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافته و نرخ ۶ رول با عرض ۱/۵ به قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ شیت برای ۱/۵*۶ به نرخ ۳۱ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر بود.

همچنین نرخ انواع قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر بوده و قیمت پروفیل زد به علت وجود حباب اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه های آهن اسفنجی و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =