کد خبر 6623
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت ۴۹۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

افت ۴۹۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

امروز هفتم شهریور ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گالوانیزه G، قلع اندود و آهن اسفنجی عرضه شده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز هفتم شهریور ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گالوانیزه G، قلع اندود و آهن اسفنجی عرضه شده است. 

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار هزار تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۳ هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده و نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. 

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، تغییر حجم و قیمتی نسبت به هفته قبل ندارد و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل هفتم آذر به صورت تسویه نقدی برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن حجم عرضه و ۳۷ هزار و ۸۷۸ تومان میانگین نرخ پایه، افت قیمت نیم درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما تغییر حجم آن نیز در حد کاهش ۱ درصدی است. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۲۲۳ تومان تا ۳۹ هزار و ۴۶۴ تومان است.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۴۱ هزار تن آهن اسفنجی است که توسط دو شرکت فولاد خوزستان و فولاد کاوه جنوب کیش به ترتیب با نرخ‌های پایه ۱۲ هزار و ۲۰ تومان و ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده که نسبت به عرضه روز شنبه میانگین نرخ پایه افت ۴۹۰ تومانی دارد. گفتنی است نوع تسویه این محصول برای فولاد خوزستان به صورت نقدی و برای کاوه جنوب کیش به صورت ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

افت ۴۹۰ تومانی نرخ پایه آهن اسفنجی

انتهای خبر/ف

کد خبر 6623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =