کد خبر 6668
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز علیرغم افزایش جزئی نرخ دلار اما در بازار آهن‌آلات روز گذشته روند کلی قیمت‌ها در اکثر حوزه‌ها ثابت بود و چند کارخانه هم در بازار تیرآهن با کاهش قیمت همراه بودند طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار دیروز با افزایش حدود ۲۰۰ تومان به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان در بازار رسید علیرغم این افزایش جزئی نرخ دلار اما در بازار آهن‌آلات روز گذشته روند کلی قیمت‌ها در اکثر حوزه‌ها ثابت بود و چند کارخانه هم در بازار تیرآهن با کاهش قیمت همراه بودند طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر و فقط یک کارخانه افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و در مجموع نرخ این محصول بین ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان برای انواع سایزها متغیر بود.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش با رنج قیمتی ۲۵ هزار و ۴۰۰ تا ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات نخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان افزایش بین ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفته اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییربوده و قیمت های بین ۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۵ هزار تومان اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد اما نرخ شمش فولادی با ۵۰ تومان افزایش بین ۲۱ هزار و ۶۵۰ تا ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =