کد خبر 6669
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

پرسپولیس، میخ چهارم را به فولاد زد!

پرسپولیس، میخ چهارم را به فولاد زد!

پرسپولیس بار دیگر با گلزنی مدافع میانی خود در کنار درخشش خرید تازه و تعویضی اش، گرمای فولاد را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را مرتضی‌ پورعلی‌گنجی (۵۶) و یاسین سلمانی (۳+۹۰) زدند تا پرسپولیس ۱۰ امتیازی شود و مجدداً به رده دوم جدول بازگردد.

فولاد هم چهارمین باخت متوالی خود را در فصل جاری تجربه کرد تا همچنان این تیم روی نوار ناکامی قدم بردارد.

پرسپولیس همچون همیشه بازی مالکانه خود را از همان ابتدا در دستور کار قرار داد. آنها توانستند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی با شوت‌های سنگین خود دروازه کریستوفر کنت را تهدید کنند اما فولادی‌ها با وجود اینکه در شوک برکناری علیرضا منصوریان بودند توانستند با عملکردی ایده آل دفاع خوبی را روی حملات پر دامنه پرسپولیس داشته باشند.

میزبان اهوازی در حضور پر شمار تماشاگران توانست بازی ایده آلی را به نمایش بگذارد و حتی چند موقعیت روی دروازه بیرانوند ایجاد کند اما تلاش آنها در پایان نیمه نخست گلی را به همراه نداشت تا دو تیم در دیداری پر برخورد به رختکن بروند و حرف‌های مربیان خود را در بین دو نیمه گوش دهند.

در نیمه دوم فولاد حریف پرسپولیس و حملات دامنه دارش نشد و چهارمین باخت را در خانه تجربه کرد و بدون هیچ امتیازی از چهار بازی نخست لیگ بیست‌وسوم به تعطیلات رفتند تا مربی خارجی آنها از راه برسد و افتضاح منصوریان را جمع کند.

انتهای پیام/

کد خبر 6669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =